Bútorvásárláskor elkövetett gyakori hibák
A mai bútor árak mellett oda kell figyelni minden részletre, amikor valamilyen berendezési tárgyat szeretnénk otthonunkba vásárolni. Ennek ellenére sokan vannak, akik nem elég körültekintőek, főleg online bútorvásárlás során, ahol még könnyebb valamilyen hibát véteni. Lássuk, milyen hibákat szoktak az emberek gyakran elkövetni.
Nem megfelelő méretek
Sokan csak a rendelkezésre álló helyet és magát a bútort szokták lemérni, ami gyakran elegendő, de nem mindig. Családi házaknál általában könnyű bevinni az udvarról egy bútort, mivel akár az ablakon is beadható, de mi a helyzet, ha emeleten laksz? Hiába fér be a megvásárolt ágy a szobádba, ha nem tudod felvinni a lépcsőn, vagy nem fér be a liftbe. Figyeljünk tehát oda arra, hogy be tudjuk juttatni a megvásárolt bútort a rendeltetési helyére.
Nem illik a többi bútorhoz
Legtöbb esetben nem üres szobába vásárolunk, hanem már vannak bútoraink. Gyakori hiba, hogy a vásárlók nem gondolnak arra, hogyan is fog kinézni az egész szoba, amikor megvásárolnak egy bútort, és csak akkor jönnek rá a problémákra, amikor már ténylegesen bekerült az új bútor a szobába. Ezt meg kell próbálni elkerülni, mivel költséges lehet egy bútort csak úgy visszaszállítani.
Nem kényelmes
Ágyakat, kanapékat, ülőgarnitúrákat azért is vásárolunk, hogy használni tudjuk őket. Hiába néz ki jól egy ilyen bútor, ha nem kényelmes. Ennek megfelelően célszerű vásárlás előtt kipróbálni a bútorokat, nehogy utólag jöjjünk rá a problémára. További jó megoldás, ha olyan helyről rendelünk, ahova ingyenes a visszaszállítás, a cég átvállalja a költségeket, hogy minimalizáljuk saját kockázatunkat.